Bodystyling

                           

Vytrvalostně silové cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé, zaměřené na formování problémových partií s využitím vlastní váhy těla, popřípadě jednoduchých pomůcek.

 

K posilování se využívají gumičky, balónky, tyče, step,bosu a činky.

Cvičení ve stoje zabírá více než polovinu hodiny.

Dále následuje floorwork, tedy cvičení na zemi zaměřené na posílení břicha, zadečku a stehen. Posledních 5 minut hodiny p-class je věnováno protažení a uvolnění celého těla.


Posilování tělem i náčiním

K tvarování postavy dochází buď vahou vlastního těla anebo pomocí náčiní (činky, tyče, gumičky, fitbally, overbally apod.). Není vhodným sportem pro získání fyzické kondice. Vede ke zvýšení síly, svalové vytrvalosti, k vyrýsování svalstva a k redukci podkožního tuku. Budete se lépe cítit a zvýší se vám sebevědomí.

Stavba hodiny Problem zones/Bodystyling

  • Hodina začíná zahřátím a tzv. prestrečinkem. Důvodem je zahřátí a protažení svalů, aby nedošlo v hlavní části hodiny k jejich poranění.
  • Většinu hodiny zabere snadná aerobní sestava, která se střídá s posilovacími bloky.
  • Posiluje se ve stoje i na zemi. Je důležité vykonávat cviky pořádně, aby byly správně účinné a abyste se nezranili.
  • Závěrem hodiny je Stretsching a relaxace.

Vhodné především pro ženy

Problem zones je vhodný pro ženy každého věku a kondice. Lidem s velkou nadváhou se doporučuje spíše kalanetika nebo aquaaerobik.